- A Tactical Missile sokkal nagyobb hatósugarú. Az AI-knek is tactical missile-ként mûködik, tehát nem követi a célpontot. Akár T3 Artillery helyett is lehet használni, mert tényleg olyan messze hord, hogy a bázis környéki összes Mass Collectort ki lehet vele lõni, illetve az elõre tolt gyárakat meg lehet vele semmisíteni.
- Kipróbáltam a Turtle AI-t. Meglepõen sok T1-es egységet küldött rám, ahhoz képest, hogy ugye Turtle. A bázisa erõsebb volt, mint az Adaptive-nak, de elsõsorban TM-mel volt levédve, ami eléggé hatástalan mozgó célpontok ellen. Elég gyengusz a bázisa...
- A T3 Gunship talán még keményebb, mint eddig. Ha valaki uralja a légteret, akkor T3 gunshippel földi egységek számára megtámadhatatlan lesz. 4 T3 Fighter kell ahhoz, hogy egyetlen T3 Gunshipet gyorsan lenyomjon.
- Az Assist build sokkal, de sokkal gyengébb, mint eddig. Egy T3 Engineer kb. az 5-ét tudja segédkezni, mint amit egy T3 factory tud. Tehát eléggé értelmetlen T3 Engineer hordákat építeni, inkább több Factory-t kell. Ez alól kivétel a UEF és a Cybran számára elérhetõ Engineering épület. Az rendesen be tud segíteni. Más fajoknál pedig az SCU tud hasznos lenni, de egy SCU sajnos nagyon sokára lesz készen...
- Az AI-k bázisának légvédelme sokkal gyengébb lett. 5-6 Strategic Bomber ki tudja szedni a Commandert. Az eredeti játékban 5-6 SB csak free mass volt egy AI bázis ellen.
- Valahogy a teljes játékot sikerült rush-ra butítani, ráadásul földi rush-ra. Szvsz. a légi rush fõleg az elején sokkal keményebb, mert gyorsabban jön és nehezebb védekezni ellene. A T1-es egységek áradata, ami a FA-ban van, könnyen védhetõ (egy kis gyakorlás után)
- Az AI-k nagyon elhanyagolják a légierõt. A légtér uralmát teljesen átengedik, ami egy súlyos hiba...