Szerintem nem lesz jó, ha túlegyszerûsítik az SCII gazdaságát. Pont az a lényege az összes meccsnek, hogy egyensúlyozni kell a gazdaság, technológia, fegyvernemek és szuper fegyverek között, közben figyelni az elleneket, hogy õk mire készülnek.
Ha ebbõl kiszedik a gazdaságot, akkor mi lesz a vége? Egy Red Alert féle agyatlan RTS.
Mondjuk nem baj, az SCI tökéletes játék, nehéz megunni. Meg persze lehetõségem sincs túl sok játékra, így meg még inkább nehéz. ;-)))
Amin lehetne javítani:
- AI-kat beletenni bázis védelemre v. terület védelemre, hogy legyen idõm valamire koncentrálni és valamit átengedni az AI-nak.
- Damage rendszert átalakítani úgy, hogy legyen egy alap páncél értéke minden egységnek és csak azok a lövések menjenek át, amik annál erõsebbek - egy experimentált ne tudjon megsebezni egy kis tank v. T1 PD egyáltalán.
- Álcázás, észlelés finomítása, egy kis T1 tankot csak közelrõl lásson meg egy egység, míg egy experimentál már sokkal messzebbrõl. A radar lássa a méretét az egységnek, jelezze legalább azt, hogy T1,T2,T3 v. T4 egység jön.