Azt azért nem, csak leszarom... Én már annyira ismerem a játékipart, hogy nem tudnak meglepni. Tudom minden következõ mozdulatukat.
Ezt is elõre éreztem, hogy többet supcomhoz hasonló gondolkodást igénylõ játékot nem adnak ki, csak meglovagolják a brand nevet, és kiadnak egy buta konzolos szintû valamit.
Az indok meg várható volt, hogy az elõzõ rész így meg úgy elbukott (persze a kb. 900ezer darabos eladott példányszámot beszorozva egy csökkentett 30$-al, 27m$ bevétel jön ki a bõvítõlemezt nem is számolva, amennyi lóvébõl, ha a terjesztést, hatalamas marketing tevékenységet is levonjuk akkor is bõven elég arra, hogy a gpgnet egész 120 fõs stábja megszálljon a Burj Al Arab-ban fél évig bónuszkifizetésként, de ezt manapság bizonyos iparágakban egyértelmûen buktának titulálják... onnan beszélnek nyereségrõl ha 1$ befektetett összegért menten 150$-et kapnak a mohó gecik)
Amúgy egyértelmû hogy a supcom 1000x többre is vihette volna, ha ezek a zsugori, ostoba kretének normális közösségi támogatást nyújtanak, csinálnak egy mûködõképes lobby rendszert, esetleg szándékukban áll azzal a többszázezer vásárlóval utánna is foglalkozni ha már kiadták a játékot, nem leszarni õket és kibannolni a fórumból ha valamelyik odasuttog hogy ez nem igazán fogyasztóbarát politika.
Helyette most kiadnak egy bõrlehuzást és tuti hogy igazi bukta lesz, a kutyát se fog érdekelni.
Amúgy meg azért tûntem el, mert tényleg volt elég sok melóm meg problémám. Másrészt meg tudom mikor kell leállni valamivel, érzem azt a pontot ahol már nem szórakoztat. Itt például a kemény 6 fõs magyar supcom közösségbõl a 33% átment "progamerbe", akikkel nem igazán szórakoztató játszani, inkább gondterhes. Szóval ha ennyire népszerûtlen és minimális közösséggel rendelkezõ játékban az a néhány aktívan játszó is vérpisi lesz, akkor tényleg nincs sehol helye az átlagos felnõtt casual playereknek, egyszerûen kiszorulnak és a játék meg idõvel szépen eltûnik a süllyesztõben, ahogy ez már 20 éve történik.