Én már csak sárdobálás címszó alatt fogok ide írogatni úgy látom...
1. a kérdésre, hogy mit várok bétától:
Koncepcionálisan összerakott koherens gémet, amiben a változtatások az egységek adatainak +/- 5%-os buherálása lesz a végleges elõtt.
2. nem tudom hova tenni ezeket az egység bónusz dolgokat, kifejezetten megfoghatatlan, hogy egy 3-as szintû technikailag elvileg kiforrott cucc profitál egy tehcnikailag alacsony szintû épület közelségébõl... Ha már mindenáron akartak bele ilyet rakni, akkor miért nem lehet a nyersanyag disztribúciót valamilyen látható csatornán megvalósítani, és akkor legyen veszteség nagyobb távolságok esetén. Ennek még a játékmenet szempontjából is több értelme van. Nem hiszem, hogyha valaki odáig jut, hogy az ellenfél bázisában a fúziós erõmûig elér, akkor az energia raktárakat kezdi el lelõni, és nem a fúzióst. Egy vezeték megrongálása viszont a bázistól távol is megtörténhet, sõt arra kényszerítheti a játékost, hogy megvédje a startégiailag fontosabb útvonalakat, elosztókat.
3. a védelmet nem igazán lehet védelemnek nevezni. Gyakorlatilag nincs meg az a koncepció, hogy oda építünk egy drágább üteget, ahol az profitálhat a domborzat adottságaiból. A védelem általában arról szól, hogy kevesebb nyersanyagból mindenféle helyzeti elõnyt kihasználva tud eredményes lenni. Mindennek az ára a helyhez kötöttség. Most amikor megtámadom a gépet látszik, hogy az ütegtornyokból építi a kerítést, és már az alap szintû ütegek olyan tûzerõt képvislenek, hogy még a 3-as szintû egységek is elhullanak -.-
4. a repülõk valami hihetetlen módon csak megadott egységekre lõhetnek. Agyament dolog, hogy egy vadászrepülõ nem tud földi célpontokra lõni. Oké ne tudjon alap szinten, de hogy a legmagasabb szinten se!!! Ugyanez a nonszensz dolog figyelhetõ meg a földi rakétás egységeknél.
Csak egy kérdés a végére... Ha ez a játék a globális stratégiáról szól, akkor miért nem lehet egy összesített felületen látni, hogy mely gyárak mely egységeke gyártják ???