Nos nem akarom megint elõvenni a joly joker neveket...(Deus ex és társai...)...maradjunk csak a "saját portánál"...ha 98-ban tudott a SIN többet nyújtani...akkor talán 2006-ban is KELLETT VOLNA az új SIN-nek, fõleg, hogy motort, fizikát ugye kaptak megint hozzá...(Aztán ki tudja milyen szerzõdésük volt a Valve-vel...lehet, hogy túl sok megkötés volt...)
Én rettentõ boldog lettem volna, ha csak az eredeti SIN játékmenetét-játékélményét hozzák...de szvsz ez eddig nem sikerült...csupán a nevet, Blade-et, Elexis-t, Jessie-t (vagy, hogy hívják a kis szemüveges mókust) sikerült átmenteniük...
Ok vegyük úgy, hogy ez csak egy epizód volt...na de a SIN-ben már az elsõ bankos pálya is több variációt hozott...(volt helikopterbõl lövés, számítógépezés, terminállal variálás...stb. stb...)
Ezek az új lövöldék erõsen technológiai demó szagúak...a baj csak az, hogy míg korábban az volt a tendencia, hogy kijött egy új grafikus motor (valamilyen játéknak nevezett technológia demóval...) de aztán jöttek az ezen motorokat használó tartalmasabb játékok...ez a tendencia mintha mára kezdene kihalni...
De hát bazz már 96-ban a Duke Nukem 3D is többet nyújtott egy Doom3-nál játékélmény terén...(nem véletlenül volt nagyobb kedvenc a maga "2.5D"-s megjelenítésével, mint a már 3D-s Quake...)
No mindegy...csak varázsolnak valamit a következõ epizódokra...