Most õszintén! Játékmenet tekintetében mivel nyújt többet egy Doom3 vagy akár ez a játék, mint a 15 évvel ezelõtti Wolf3D? :O
Rengeteg mindenben. A Wolf3D-ben pontosan nulla diskurzus volt, nem szólt hozzánk egyetlen NPC sem, csak menni kellett, gyüjtögetni a kulcsokat és kinyitni az ajtókat, no meg persze lelõni mindenkit, akit látunk. A Doom3 és a Sin ezzel szemben azért elég sokmindent fel tud mutatni, vannak aféle átvezetõanimációk, az NPC-k szövegelnek hozzánk, stb...
Ok vegyük úgy, hogy ez csak egy epizód volt...na de a SIN-ben már az elsõ bankos pálya is több variációt hozott...(volt helikopterbõl lövés, számítógépezés, terminállal variálás...stb. stb...)
Nagyon szerettem a SiN-t, de valjuk meg, hogy a játék felétõl kezdve erõsen kifogytak az ötletekbõl a srácok, a bankos pálya tényleg nagyon ütött, de ott el is lõtték a petárdáik nagy részét. Még egy pálya volt, amely emlékeim szerint üdítõre sikerült, ahol a kórházban lopakodni kellett...
De hát bazz már 96-ban a Duke Nukem 3D is többet nyújtott egy Doom3-nál játékélmény terén...(nem véletlenül volt nagyobb kedvenc a maga "2.5D"-s megjelenítésével, mint a már 3D-s Quake...)
Bizonyos téren a Duke3D volt az elõfutára a modern FPS-eknek, interaktivitást vittek bele (pl. sztriptiztáncosnõk "mutatványa"), a továbbjutás is sokféleképen oldották meg, stb. Az biztos, hogy a Quake-hez képest nagy elõrelépés volt játéktechnika terén (azonban akkor már hódított a poligongrafika).