-A SiN hangulat eddig megvan, a történet durr bele a közepébe kezdõdik, eltalált, beleélhetõ, bár sok téren kérdõjeles még.
-A pályák eddig alapvetõen bolondbiztosak, vagyis eltévedni rajtuk csak kikapcsolt monitorral lehet, mint a HL2-ben. Ez engem egy kicsit zavar, nagyobb szabadságot vártam azárt. Ettõl függetlenül jól vannak megcsinálva, de nem tudom kiverni a fejembõl azt, hogy gyakorlatilag folyamatosan terelve vagyunk. Eddig viszonylag kevés fejtörõ vagy gondolkodásra különösebben ösztökélõ dolgo van. Alapvetõen amit figyelni kell, az az, hogy az ablakok nagy része kilõhetõ, illetve hogy bizonyos ajtók csak az után nyílnak meg, hogy egy másik helyen már átmentünk. Összeségében semmi rendkívûlivel nem találkoztam eddig. Megvan a HL2 "megfogom a dolgokat" képessége, csak persze egy kissé sután néz ki, ahogy az orrunk elött a levegõben lebeg az, amit fogunk.
-A grafika korrekt, a farcry és FEAR fanok majd persze fanyalogni fognak, de ez nem techdemonak készült, hanem a hangulatra és a játékélményre, ezt pedig teljesíti is bõven. A fõ karakterek kidolgozottsága jobb, mint a HL2-ben, de a textúrák rajtuk az alap HL2-nél jobbak, de nem sokkal. Elkellene egy Fakefactory Cinematic Mod ehhez is, sokat dobna rajta. Apró "figyelmesség", hogy Elexis Sinclar mellei lifegnek jobbra ballra rögtön a nyitójelenetnél - csak az a baj vele, hogy cseppet sem természetesen. Summa summárum a grafika azt a szintet hozza, amit a korábbi képek alapján elvárhattunk tõle, amit hiányolok, az a HDR támogatás. Cserébe viszont nem igényel erõgépet...
-A zene nagyon szimpatikus eddig, a fõmenü vokális zenéje bejövõs.
-A hangok alapból kissé zavaróak, leginkább az, hogy a háttérzajok miatt alig érteni mint beszélnek az emberek (még angol nyelvel bírók számára is ajánlott a feliratok bekapcsolása), a robbanások, lövések hangjai is inkább csak közepesek. E téren azért többet vártam.
-A fegyverek (az a kettõ, amit eddig láttam) szintén jók. Az alapfegyver a pisztoly, a második felszedhetõ a sörétes puska. A fegyvereknek van "zoom" módja, amikor a szemünk elé vesszük az irányzékot - ez sok játékból hiányzik nekem, itt is nagyon bejövõs. A fegyverek két lövésmóddal rendelkeznek, a pisztoly esetén a második egy "magnum" lõszer, amely kékes csíkot hagyva repül a levegõben, és a szokásosnál csúnyábbat sebez. A falat átlõhetjük a pisztolyal, ami nagyon mókássá teszi a fedezékbe húzodott ellenfele likvidálását. A pályákon eddig sûrûn voltak robbanó hordók, már ezerszer ellõt trükk, így szót sem igazán érdemes vesztegetni rá.
És akkor a képek (klikk rájuk a teljesméretû változatért):