Én asszem nem hibáztattam a menedzsmentet, de azért írnék pár sort. Az elsõ aki kijelentette, hogy a menedzsment a hibás, az Martinez volt. Az akkori nagy titkolózásban Favaróék meg minden interjúban bizonytalannak nevezték a folytatást, még azt is mondták, hogy esetleg idén már motorra sem ül Talma. Szóval ennek kapcsán szerintem egészen nyugodtan lehetett akkor azt mondani, hogy a helyzetért a menedzsment a hibás. Nyilvánvaló, hogy akkor õk már bõven tárgyaltak a GP-s indulásról, viszont mélyen hallgattak róla, ha ez nem így lett volna, akkor szerintem senki nem hibáztatta volna Favarót az Aspar csapaton kívül. Bár szerintem annyira simán ment az elválás, hogy ennek kapcsán is van sok olyan dolog, amirõl az átlag ember semmit nem tud.
Amit az eddigiek alapján már biztosan le lehet szögezni, az az, hogy a médiajogok kapcsán jól jöttek ki a váltásból. Azt meg szerintem döntse el mindenki maga, hogy a 250 az 5.-6. hely, vagy a GP -ben az utolsó, vagy az utolsó helyek egyike jó eredmény-e Talmának idénre.
Én egyelõre azt sem tudom, hogy a motor amin ül mit tud, ezért majd idõvel, ahogy több információ birtokában leszek, és látom, hogy Talma mire lesz képes biztos elismerem majd a menedzsment munkáját is. Jelenleg csak tudomásul veszem a dolgokat, és szurkolok Talmának a jó szereplésért, a többit meg majd meglátjuk. Hajrá Talma!