Jó marketingesek, legalább 120+ perc játékidõ. Tuti siker lesz :P Ma már a szart is ellehet adni jó reklámmal.
a jó marketing mindig is kellett, de a 120 perc absz. nem. reklámmal mindent el lehet adni, de nem mindent sikerül eladni reklámmal.
Azért szomorú, mert a jó filmek manapság már alig, vagy egyáltalán nem jutnak el a mozikba.
ezt nem is értem. ennyi film, mint ebben az évben még sosem volt a magyar mozikban, igazi filmdömping van. szinte minden film eljut hozzánk is moziba. (az arra érdemesek 90%a meg pláne, egyre több a világpremier, hihetetlen sok európai, ázsiai film van, az elõzõ évekhez képest, 3 új forgalmazó jelent meg a piacon - komolyan. mi itt a gond?)
Pl a Fûrész 1 év késéssel jött csak el hozzánk. Sokáig az is kétes volt, hogy egyáltalán leadják moziban.
HÉÉÉ!!
te most mirõl beszélsz??? a fûrész 3 hónappal az amerikai prmier után nálunk is volt és európában magyarország volt az 5. ország, ahol bemutatták (többek között franciák, svájc, spanyolok, belgák stb. is sokkal késõbb kaptak fûrészt) (és itt most nem kezdem ecsetelni, hogy a fûrész kis stúdió filmje volt, nem volt sikerre kalibrálva, ezért nem hipphopp a nemzetközi forgalmazás, de ezektõl eltekintve, azért óvatosan a csústatásokkal...
Vagy Torrente sorozat. Minden idõk legjobb feketehumorával, és groteszk elemeivel, abszúrdításával frenetikus film, mégse halott róla a nagytöbbség,
(és még mennyi filmet nem említesz meg, amirõl te nem hallottál és nagyon jó?) a torrente európai film és mint olyat nehéz eladni (és hidd el, nem is nézték volna meg sokan, max, ha nagyon bereklámozzák) - ennek ellenére egy évvel a spanyol premier után már itthon is kapható volt. ezt nevezem gyorsaságnak.
pedig még egy A+-os szinkront is csináltak hozzá.
mert kijött videón. moziban nem lett volna szinkron. meg hogy a+? nyilván az eredeti így is sokkal jobb:)
Mondom mondj egy olyan filmet, ami körül baromi nagy felhajtás volt, rengeteg pénzt költöttek rá, és mégsem érte meg a legyártását.
ezt már kétszer is leírtam. egy film gyártása nem akkor éri meg, ha egy dollárral többet kapnak vissza a készítõk, mint amennyit költöttek. sokkal több komponens van. a lopakodó pl. méretes bukta volt, hogy ne menjünk túl messzire. (nem az absz. számok a lényegesek, hanem az, hogy egy film már a 10. napján rentábilis, egy másik meg csak x év múlva hozza az elsõ hasznot, így a pénzemberek likviditása kevésbé jó, késõbb jutnak pénzükhöz, késõbb fektetheti be újra, késõbb jön az új bevétel, stb.)
Sajnos affelé haladunk, hogy a film is egy fogyasztási cikk lesz, nem pedig egy maradandó alkotás.