Szvsz a kisköltségvetésû filmeknél sokkal nagyobb az esély arra, hogy jót hozzanak ki a pénzbõl.
sokkal több rossz kisköltségvetésû film van, mint nagyköltségvetésû. ha a kisköltségvetésre gyúrsz, akkor irány a szigorûan videóra kijött szeméthegy vagy az rtlklubos esti szupermozi.
egy filmnél tök mindegy, hogy mennyibõl készült. egy 200M-ós film ugyanúgy lehet jó, mint ahogy egy 10 dolláros gyenge. és ugyanúgy bukhat mindkettõ, és ugyanúgy sikeres is lehet.
de minden filmet a marketing tesz sikeressé. ha az ember nem tud róla, akkor lehet bármilyen jó - nem fogja megnézni.
Ennyi pénzbõl akármelyik, minimális tapasztalattal rendelkezõ, épelméjû tud sikeres (sikeres nem egyenlõ jó filmmel) filmet csinálni.
megint nem igaz. mégis mekkora bukó lett már az island és a stealth, pedig michael bay és rob cohen is nagyon tapasztalt rendezõ. dettó, robert emmerich is milyen frankón megfektette a godzillát.