Õk is csak beszedték az ügyfeleket, túlterjeszkedtek, aztán már õket is csak a pénzetek érdekli. Mondanak ezt, mondanak azt, aztán ha sokan vannak már náluk, leszarják az egészet. Ráadásul januártól pl. a televíziós palettájukról lekerül az MTV és a Comedy Central (plusz az apró). Nekem egyik lakásban Fibernet, másikban Digi kábel van, és lassan másfél hónapja olyan Digi netje az utcában (Budapesten!), hogy: reggel tök jó, aztán napközben akadozik, de mégis csak van, majd este akadozik, és tk. nincs. Az ügyfélszolg. lassan 3 hete (vagy több) is csak annyit bír mondani: sajnáljuk, az egész utcában ilyen, központi a probléma, blabla. Mivel nem én lakom abban a lakásban, így engem annyira most nem érint, aki családtagként ott van, az meg csak hétvégén érzékeli igazán a problémát, és szépen vár, közben a szomszéd netjét csapolja (:).
A Fibernettel viszont most speckó nincs probléma (kop, kop). Az ügyfélszolgálatuk egy trágya, turhát nem érnek, és legszívesebben pofán kéne õket verni, hogy azt próbálják mindig elhitetni, hogy NÁLAM A HIBA, aztán mégsem, mert mikor hozzányúlnak a "szerelõik", akkor kiderül, hogy hoppá, elbasztuk Oszi, elbasztuk Dezsõ, de ezt leszámítva - röhej -, de jelenleg stabil, és még internetes játékra IS tökéletesen jó.