Egy egy vaskos tévedés. Az MMX egy nagy 0 a 3DNow-hoz képest. Az MMX csak integerrel dolgozik, miközben a 3DNow már floatingpointtal. Ez nagy lépés volt annak idején, a P1 rendkívül gyenge FPU-jához képest, de sajnos csak kevés program használta (a miértekért az Intel háza táján kellene szétnézni...). Aztán csodák csodája - legalább egy évvel késõbb - az Intel is elõállt a maga float-os simd-jével, ala SSE. Szal ki is másolt kit?? Az már egy másik dolog, hogy késõbb kénytelen volt az AMD is átvenni az SSE-t, mert - "érdekes" módon - minden újság-teszt olyan programokkal készült, amik az SSE-t támogatták, és emiatt AMD-n lassabbak voltak. (Pedig ha a 3DNow-t támogatják, még gyorsabbak lettek volna.) Ebben az egészben szerepe volt annak is, hogy az Intel úgy kavart az amúgy nagyon jó C-fordítójával, hogy ezzel is hátráltassa az AMD-t. (Bár az Intel fordítója, elvileg azt csinál vele, amit akar, de azért ez akkor is 'köcsögség'.)