"Ha naponta járnál egy ilyen étterembe, ahol megennél 20 emberre való mennyiséget, fogadjunk, hogy a következõ héten már nem engednének be..."
Szerintem fején találtad a szöget. Ha van egy szerzõdés, amit fel lehet mondani, akkor azt felmondhatja mindkét fél, ha neki nem tetszik valami. A felhasználó is felmondhat a szerzõdés feltételei szerint, amennyiben nem elégedett a szolgáltatással (még ha az amúgy megfelelõen mûködik is) Ez a kapitalizmus, demokrácia, stb... ezt akartuk. Hogy mi etikus, nem etikus az teljesen más kérdés. Eleinte a Chellonál is voltak hosszas anyázós topicok, mert nem volt elég nagy betüvel feltüntetve a korlát(és akkoriban azt is korlátlannak hírdették), most meg itt is hasonló a dolog. Én megértem a T-onlinet, nem sok más lehetõsége van, valahogy védekezni kell a hardcore userek ellen. Ez színtiszta pénzügyi statisztika.