Na szóval, megnéztem a képeket, és magyon meglepõdnék ha ez a rakéta ebben az állapotában képes lenne mindarra, amit a tervezõk leírtak róla.
Bár van utalás a külsõ segédhajtómûrõl, de annak ebben az esetben meglehetõsen nagynak kellene lennie, becslésem szerint kb. 3-4 -szerese a hasznos tehernek, ami ebben az esetben az egész ûrhajó.
Azt sem értem, hogy hogy akarják a jármûvet a légüres térben stabilizálni, és navigálni. Nincs semmilyen látható rakétafúvóka.
A változtatható szárnyállás vitathatatlan elõnyei ellenére, súlyos hátrányokkal is rendelkezik, ilyen pl. az állásszögvezérlõ mechanika súlya, és a kellõ szerkezeti stabilitás biztosítása. Egy ilyen szerkezetnél a súlyprobléma elsõrendû, minden mást ennek kell alárendelni.
Aerodinamikailag több mint érdekes a képen látható vezérlõsíkok kilépõélének feltûnõ vastagsága és az asztallaphoz hasonlító keresztmetszete.
A rakétahajtómû fúvókája le van dugózva, vagy nincs is égéstér?
Summa-summárum, az egész ûrhajó úgy néz ki, mint ha egy hengeres gázpalackra kúpos orrot, variaszárnyat, vezérsíkokat és rakétafúvókát hegesztettek volna.