"Nem majd, már egy ideje az vagyok, de egyelõre x86-on."
Valóban? Eddig mintha azt mondtad volna, rendszergazdi vagy, de mindegy.
"3 erõs általános célú proci van. Az nem elég?"
Nem is tudom, ki mondta, hogy teljesítménybõl sosem elég. x86-on is egyre többet használják az SSE1-2-3-at, PPC-n miért ne tennék?
"Meg ugye van AI is, ami szintén elég komplex ahhoz, hogy érdemes legyen C++-ban írni."
A teljesítményre is figyelni kell.
"A névleges teljesítmény nem minden. A FLOPS többsége a vektor procikból jön, amiknél még kérdés, hogy mennyire lehet kihasználni õket."
Nem kérdéses. Már többször volt demonstrálva. Még ezt sem tudod?
"Nem egyenértékûek ugyanennyi FLOP-nyi általános célú procival."
Ma már az "általános célú procik" FLOPS értékénél is az SSE1-2-3 teljesítményt adják meg...
"Fõleg, ha 1 procis PC-re fejlesztett korábban (és ilyenekbõl nagyon sok van)."
Tõlem akár meg is maradhatnak a PC-nél, ha ez nekik gondot jelent...
"Játékmotort is írtam már."
Ha nem titok, elárulod, melyik játékról van szó?
"Nyílván nem, de ezek is kevesen vannak. És még nekik is nagy kihívás a meglevõ x86-os kódok portolása."
PS specialista x86 kóddal? Mirõl beszélsz? :) Nem az egész világ x86.
Ha meg tényleg x86-ról kell valamit portolni, akkor valószínû eleve nem is nagyon fogják igénybe venni az SPE-ket, csak a PPE-t, és annyi. Túl sokat nem is kell változtatni, mert valószínû amúgy is csak az OpenGL-eseket fogják átvinni, és a mai játékok amúgy is "egymagosak"... Persze ott marad egy csomó kihasználatlan teljesítmény, de ez az ilyen portolókat sosem érdekelte.
"Nincs idõm rá. Egyébkéntis a mondás szerint nem volt túl autentikus forrás. De ha te másképp tudod, egy linkkel meggyõzhetsz."
Erre nekem sincs idõm, annyira nem kell, hogy érdekeljen (mármint engem).