"Valóban? Eddig mintha azt mondtad volna, rendszergazdi vagy, de mindegy."
Az már rég volt. :)
"Nem is tudom, ki mondta, hogy teljesítménybõl sosem elég. x86-on is egyre többet használják az SSE1-2-3-at, PPC-n miért ne tennék?"
Nem errõl van szó. PS3-on 1db általános célú proci van. xbox-on 3. Tehát xbox-on nem létszükséglet a vektroprocik használata, bár nyílván célszerû. PS3-on viszont mozdulni sem tudsz nélkülük.
"A teljesítményre is figyelni kell."
Ha valaki tud programozni, a C++ sem lassabb a C-nél. A kritikus részeknél oda kell figyelni, de a többi helyen rettenetesen hasznos dolgokra képes a C++.
"Nem kérdéses. Már többször volt demonstrálva. Még ezt sem tudod?"
Van már kiadott program cell-re? A tech-demo-k nem feltétlen tükrözik a valós körülményeket.
"Ma már az "általános célú procik" FLOPS értékénél is az SSE1-2-3 teljesítményt adják meg..."
Többnyire nem is használják ki. Ezért a nyers számadadok nem sokat mondanak, fõleg eltérõ architektúrák esetén. Valós összehasonlításhoz éles tesztek kellenek.
"Tõlem akár meg is maradhatnak a PC-nél, ha ez nekik gondot jelent..."
Arról volt szó, hogy nem könnyû PS3-ra fejleszteni. Ha sokaknak gondot okoz, akkor definíció szerint nem könnyû.
""Játékmotort is írtam már."
Ha nem titok, elárulod, melyik játékról van szó?"
Sajnos zéró költségvetésû garázsprojekt volt, így egy idõ után kifulladt, én meg eljöttem inkább pénzt keresni. De a lényeg az, hogy tapasztalatnak épp elég volt. http://www.avgames.com/
"PS specialista x86 kóddal? Mirõl beszélsz? :) Nem az egész világ x86."
Valószínûleg sok PC-s fejlesztõ fog próbálkozni PS3-mal (pl. mi is), nekik a kódjuk jó részét újra kell írni. És gondolom PS2-rõl se lehet egy az egyben átvenni mindent.
"Ha meg tényleg x86-ról kell valamit portolni, akkor valószínû eleve nem is nagyon fogják igénybe venni az SPE-ket, csak a PPE-t, és annyi."
Új játékot sem szokás a nulláról kezdeni. Rengeteg dolog van, ami minden hasonló játékban használható. Viszont PS3-ra ezeket át kell írni, mégpedig lehetõség szerint úgy, hogy minél több közös rész legyen az x86-os kóddal, hogy könnyebb legyen párhuzamosan fejleszteni.