Ja egy dolog ami segíthet a sikeres munkában... a tervet amit a vezetõség meghoz, az implementálóknak (a foglalkoztatottaknak) akik ezt a tervet kell, hogy valóra váltsák, kell, hogy jóváhagyák, úgy, hogy megkérdezem tõllök, hogy szerintük hól lehet javítani, akkor jön a terv revizió, majd megint és így körbe. Marhaságokat nem fogadok el, de mivel ezt a munkamódot a csapat többi tagja komolyan értékeli, marhaságot nem is szoktak javasolni. Álltalában 3-4 revizió után a terv sokkal jobb mint az elsõ amit a tervezõcsapat készít, ezt a tervet a foglalkoztatottak pontossan kisérik, mert rászabottnak és a magukénak érzik, a trashing meg minimális, mert nem akkor javítunk amikor az adott dolog kisül, hogy nem a legjobban implementálható, mert erre a dologra az akinek ez a specialitása már a tervezés közben felhívta a csapat figyelmét. Legtöbb vezetõ viszont a tervet titokban tartja és csak annyit ad ki belõlle a foglalkoztatottaknak amennit muszáj, és ez nagy trashinget eredményez. Ne beszéljünk az olyanfajta, NT meg Office 97 vagy Open Office elég dumáról, ha írógépnek használom a gépet akkor igen, de ezeken a rendszereken nem lehet modern munkafolyamattal dolgozni, és ezt mind a foglalkoztatottak fizetik meg a cég gyenge eredményein keresztül. Kérdezd meg a cégnél a foglalkoztatottakat, mi a véleményük a vezetõségrõl a fõnökrõl, a legtöbb nem lesz megelégedve, aztán kérdezd meg a fõnököt mi a foglalkoztatottak gondjai és milyen mennyiségben tették azoknak a munkájukat produktívabbá, effektívebbé és könyebbé az elmúlt idõszakban, a legtöbb nem tud mit válaszolni. Az emberekben van a siker kulcsa.