Várható volt a sok értetlenkedés, pedig a cikkben is le van írva, hogy a grafika páratlan abból a szempontból, hogy végig lehet rajta menni, végestelen végig (illetve nem teljesen páratlan, mert hasonló sok RPG, MMORPG esetén fentáll - de azoknál nincs igény ilyen szintû pozicionálásra), egy hasonló játék van még a piacon, az OFP, ami szintén nem a grafikájának szépségérõl híres, cserébe ott is fel lehet húzni a látótávolságot akár 5km-re is.
Szóval ha valaki fikázni akarja a grafikát, meg a gépigényt és jön, olyan pór kis játékokkal, mint az Unreal vagy a Quake, az inkább meg se szólaljon. Majd akkor, ha az a Quake vagy Unreal képes lesz arra, hogy megjelenítsen 100+ egységet egyszerre a képernyõn, legalább 1km-es látótávolsággal - és ehhez nem lesz szüksége szuperszámítógépre...