"Mikor lesz PC-n annyira elterjedve a 2 mag hogy megérje rá fejleszteni?"
Akár most is. A játékoknál érdemes kihasználni az aktuális legerõsebb vasat, ha nem jelent sok plusz munkát, mivel általában a játékgépekben terjednek el leggyorsabban a csúcs procik.
Jelen esetben a plusz fícsör kihasználása egy jól megtervezett játék esetén nem túl nagy erõfeszítéssel megoldható, viszont a hatás lehengerlõ lehet (tehát nagy reklámértéke van akkor is, ha az átlag júzer 2GHz-es cerkán nyomul). Azt meg mégkönnyebb megoldani, hogy egymagos gépen ne fussanak az extrák.
"Addig tök pízkidobás a fejlesztõknek PC-n a többmagot kihasználó progit eröltetni. Aki monnyuk PS3-ra vagy x360-ra fejleszt az tudja, hogy minden júzer gépében ott figyel a több mag, pécén meg talán."
A NextGen konzolok is segítik a PC-s dualcore terjedését. Ha egy fejlesztõ PC-re és konzolra is fejleszt, akkor a konzol miatt úgyis multicore környezetre kell felkészítenie a kódjait, tehát a PC-s dualcore support minimális erõfeszítéssel megoldható.
"A fejlesztõk vagy nem fejlesztenek két verziót a progiból, vagy ha igen akkor még szarabb lesz a kód minõsége PC-n, mert nem jut idõ a tesztelésre, optimalizálásra."
Nem kell 2 verzió, csak jól kell megírni a progit.
Nem kell feltétlen tökéletesen kihasználni mindkét magot. Elsõ körben az is sokat jelenthet, ha pár proci igényesebb taszk átkerül a 2. magra, és így a játék simábban, akadásmentesen megy. És van pár olyan feladat, ami paraméterezhetõ, hogy mennyi procit egyen, tehát könnyen fel lehet tunningolni, ha van egy facér 2. mag.