Kapásból tudok pár okot mondani, miért volt okosabb dolog inkább megvenni a licencet, mint nekiállni sajátot fejleszteni: 1. Egyszerûen nem lenne sok értelme most (már) ennek. Idõ is, pénz is, és csak megnehezítenék a PC-rõl való portolást (miközben egy ízig-vérig PS3-as programot úgysem lehet csak úgy portolni PC-re, tehát a máshova portolást csak kis mértékben segíti). 2. PC-n sürgõsen szükség lesz arra a Physix chipre, mert már nagyon ráfér a játékokra valami normálisabb fizika, de azt a chipet egy második, max. 10 GFLOPS-os x86 mag nem tudja helyettesíteni, és nem is akarják csak erre elhasználni a 2. magot, és ezzel elvágni az utat az egyéb, ugyancsak idõszerû elõrelépések elõtt. Tehát hamar szabvány lesz a dolog PC-n. 3. Nem csak a chip a lényeg, hanem maguk a jól kidolgozott mûveletek. Ez kb. olyan, mintha azt mondanád, hogy az OpenGL-lel is versenyezniük kellene valami saját szabványnal. Túl nagy fába vágnák vele a fejszéjüket.