Na, ha nem gond (akkor is ha az) megeresztetnék egy szösszenetet arról, hogy miért is a legtrágyább SC az Double Agent - az elsõ két pálya alapján. Pedig azé megpróbáltam pozitívan hozzáállni, de betett...
Elsõ benyomások, ugye: Ilyen epileptikus menüt én még nem láttam. Miért nem lehetett egy normális, átlátható, nyugis interfész? Nekem úgy tûnik, hogy az X360-as változat menüjét használták fel egy az egyben ... hát nem tudom, nem ártott volna valami elviselhetõbbet kidolgozni ehhez, mert ez idegesítõ. De kábé az összes múvit (nem csak a menü hátterét, ahnem az átvezetõket, és a töltöképernyõket is) teljesen feleslegesnek és zavarónak érzem - ez már nem SC, mint jósoltam korában is, hanem valami halivúdi sz*r.
A játék se nyûgözött le, bár az elsõ pálya egész kellemes volt, csak éppen fájdalmasan lineáris (ez igaz a második pályára is), de ami igazán zavaró volt nekem az az interfész. A grafikára nem térek ki, de legyen elég annyi, hogy SM3 ide vagy oda, most sem tudod pusztán a terepet nézve eldönteni, hogy hol vagy rejtve és hol nem. Ez eddig is így volt, de most már az interfész sem segít, mert a mérõcskék helyett kapsz egy közlekedési lámpát a hátadra, ami ugye csak azt jelzi, hogy látható vagy vagy sem, illetve ha észrevettek. Úgyvan butítsuk tovább a játékot. A cselekvés választó ikonok még durvábbak - akkorák, hogy kitakarnak egy jó részt a látképbõl, plusz aranyosan csillingelnek amikor megjelennek - hát bammeg, nem vagyok retardált, látom is azt az ikon, nem kell még figyelmeztetni is, hogy "hé te hülye, itt ki tudsz nyitni egy ajtót". Azé a régi megoldás ezerszer jobb volt. Vicces, hogy azzal jöttek a fejlesztõk, hogy azé kell az új interfész, hogy ne legyen anniyra tele a képernyõ ... hát most az opsat üzenetablakok elvszik a képernyõ felét, középen az ikonok, és lent pedig a küldetéscélt leíró sáv, és akkor már tényleg semmit nem látsz.
További érdekesség, hogy a laptopok hekkelése közben illtve a számzárak használata közben nincs egér - a iránygombokkal meg az enter gombbal kell naivgálnod ... illetve a számzáraknál nem tudod begépelni a numpadon a számokat, hanem iránygombok+enter. Éljen az xbox360!
Az AI szinte teljesen ugyanolyan mint a CT-ben, és az õrök hangját is újrafelhasználták.
Azért végigviszem mert kíváncsi vagyok mi sül ki belõle, de ezt inkább valami viccnek érzem ... kár, hogy az ubisoft komolyan gondolta...
Hhhh ... na ezt ki kellett írnom magamból. Nem kell válaszoni erre, tudom, hogy mindenkinek tetszik rajtam kívül.