Egyetértek ezzel a véleménnyel, de gondolj ele, ahhoz, hogy a cég reklámja szerepel egy-egy játékban, azt a cég fizeti is. (Amelyik szeretné hogy bent legyen a reklámja.) Tehát ha minden cég, akik reklámjukat szeretnék felvonultatni a játékban, azoknak fizetni kéne érte, és nem minden cég gondolja úgy, hogy neki ez meg fogja érni. Szal én véleményem szerint azért van kevés reklám, mert a cég azt mondja, hogy XY mennyiségszer szerepeljen a reklámja a játékban. Ha 30 céget kérdeznek meg, min1ik mond egy XY (pl.: 10) számot erre. A játék nem elég hosszú, hogy ennyi reklám (30x10=300 reklám (persze sarkított példa)) elférjen benne, ezért a cégek többsége úgy dönt, hogy mégsem szerepeltetik reklámjukat a játékban, vagy a fejlesztõk kénytelenek lemondani errõl. Ezért választanak a játék stílusához megfelelõ cégeket (Airwaves, Axe), amelyek reklámját többször is tujád szerepeltetni. (A cég esetleg terméket is jelölhet nem foglalkoztam most ezzel sry.)