A játékok elterjedésének semmi, de hangsúlyozom semmi köze sincs egy OS elterjedéséhez. És ez különössen érvényes ma, amikor már a világ azon a részén amely egyáltalán hozzájárulhat az elterjedéshez (USA, EU, Kelet-Azsia...) egy háztartásban átlag 2 vagy több PC is van, meg mellé még legalább 1 játék konzól. A játékok a szoftveripar ici-pici töredékét teszik ki, ezért nem sokat jelentenek egy platform elterjedésében, ha akármennyire is ez úgy tûnik egy gamernek. A világon a Windows installációk 65-75% céges környezetben van, tehát az elterjedéséhez az a fontos, hogy megfelelõ üzleti alkalmazások mellett még valami nagyon nagy, szinte elengedhetetlen elõnyt nyújtson a meglévõ platformhoz (Windows) képest. És ha ez így lenne, akkor mivel a legtöbb ember akinek otthon is van PC-je (consumer) nem igen szeretné, hogy az otthoni és munkahelyi platform különbözzön, othon is váltana, és ez eredményezné a játékok megjövetelét is. Addig még nincs széleskörû fogyasztói piac addig nincs értelme játékokat írni. De itt sorrendi kérdésrõl van szó, elõször a munkahelyen aztán otthon aztán játékok, ez máskép lehetetlen, a munkahelyen meg álltalában több a contra mint a pro tényezõ, mondom álltalában, mert sokszor éppen fordítva van.