Nagyjából ismerem Kecsót. Nagyon tetszik a hely. Katona koromban nagyon le akartan költözni mert ott még mindíg több "ember" lakik mint errefele. Ítt már határtalan méreteket öltött a felgyorsult élet hátrányosabbik oldala. Ha tehetném le is költöznék. Csak sajnos itt a cégnél 100k-t keresek. Ez ott soknak számít de ott ugyanezt a munkát 50-60k-ért csinálják. És szerintem ez az az összeg amibõl tisztességesen éhendögleni sem lehet.
De visszatérve az eredeti témához mindenhol ez a helyzet. Mindenki a legkevesebb befektetéssel akar minél több pénzt kicsikarni. Ez addig meg is látszik a buszok állapotán, tömöttségén. Hibáztathatok ezért sokmindenkit. De a körforgás fenn van. A legjobban a bp-i 15-ös vonalon lehet felismerni. A sok felkapaszkodott pesti ko:cso:g tömött buszokon utazik. A cég 100%-osan a fõv.-i önko. kezében van. A vonalak sûrítését úgyszintén a fõv.-i önkö. rendeli meg a bkv-tól (=saját magától). Az állami támogatást is saját magától kapja. (nincs ma európában olyan tömegközlekedési társaság amely jövedelmezõ lenne ezért mindegyiknek kell az állami dotáció). Szóval az aki tehetne érte valamit és még a saját kényelmén is javíthatna az egész nap a nemiszervét vakargatja és délután meg sír a szája, hogy tömve van abusz. Sajnos ilyenkor a morci utas minden ki szabálytalanságot észrevesz és képes feljelentést eszközölni mert kihagytál egy megállót a mikrofonból. Szóval ez aztán a tenyáészállat sereglet.