ez a "késik a busz" dolog annyira elcsépelt már... az emberek nem képesek megérteni, hogy az Ikaruson (Rábán, Volvon, Mercedesen stb.-n) nincs magassági kormány, és a Kresz a buszra is vonatkozik (két piros lámpa ugyebár egy perc, egy, az út szélén álló autó kikerülése csúcsforgalomban a szembejövõk udvariasságtól függ (ez hazánkban nulla felé konvergál), egy nem lámpás keresztezõdésbõl kihajtani busszal szintén, tehát a sofõr vagy odateszi a gépet (bevág valaki elé, kockázatot vállal), vagy akár öt percig is dekkolhat két megálló között a keresztezõdésben.
A megállóból kiengedést már nem is kommentálom...
A magyar utas pedig csak azt veszi észre, ha pontosan jön a busz, illetve ezt sem veszi észre... "azért fizetek, hogy idõben jöjjön a busz", pedig ehhez nem is gondolnák, hány dolognak kell pontosan, összehangoltan mûködnie Volán- és Volánon kívüli körökben.
A megoldás a "tolerancia" nevû, hazánkban szinte ismeretlen fogalom lenne.