Bocs, hogy közbeszólok, de ami a filmben volt az úgy ahogy bemutatták, úgy hülyeség!
CIFU pontosan megmondta: az ILS rendszer fix telepítésû antennarendszerrel mûködik, ha át akarod állítani a siklópálya kezdetét, akkor el kell tolni mind a négy antennakomplexumot, ráadásul eléggé messze, mert a siklópálya eléggé kis szöget zár be a vízszintessel(Ferihegyen ha jól emlékezem csak 3°-ot!), azután el kell intézni az összes rádiómagasságmérõt is, csak azért mert 15 méternél elkezd dudálni, no meg a radart is, meg még a közelségjelzõt sem árt kiherélni, mert esetleg arra kezdi biztatni a pilótát, hogy nem ártana felrántani a gépet!
Ami a filmben volt, az kizárólag a rendezõ, és a többi nemszakértõ fantáziáját dícséri.
A szállítógépeken többnyire meg nincs katapultülés, ha baj van, akkor kiugranak hagyományosan, vagy megpróbálnak kényszerleszállni. A Hercules C-130 -as alapfelszerelésében sincs katapult, pláne nem duplanullás, amúgy méregdrága vadászgépkatapult ülés. Nincs is rá szükség, ott vannak a vagányfiúk, hogy megvédjék õket.
az ILS rewndszer is képes a megfelelõen felkészített gépet letenni a betonra, erre péda a Comet kísérleti változata, ami már a hatvanas évek elején leszállt a londoni reptéren, autómatával.