Na igen, a kreativitás nagyon fontos, illetve a jó beszélõke, ha netán PR területre kerülnél, lukat kell beszélni a partner hasába . Aminek még nagy hasznát veszem, az az elõzõ szakmában megtanult, sõt beidegzõdött precizitás, azaz mindent jegyzetelni, szisztémákat kialakítani . Gyakorlati feladatként reklámkampányokat állítunk össze, célcsoport kiválasztása, mivel lehet megfogni õket, stb .
Sajna néhány reklám - annak ellenére, hogy kiváló reklámszakemberek vannak - valóban gyengére sikerül, sok elemzést kell írni reklámokról, véleményezni kell, pro-kontra, általában ezek hibái mögött a rosszul összehangolt piackutatás van, azaz vagy túl burkoltan akarnak megfogni valakit, vagy már pengeélen táncolnak az "elültetõs" reklámokkal, nézd csak meg a Csodafone kérészes reklámját . Van értelme ? Na, de nem ide tartozik . :)
Szép szakma, fõleg ha kifogsz egy nagyon jó szakmabeli tanárt, nekem szerencsém van, egy 3 diplomás, médiát, üzleti életet megjárt fiatalos, rendkívül mûvelt hölgy a tanárom, nagyon jó vele dolgozni .
Még van olyan, hogy statisztika, jog, ezek kicsit szárazak, de egy jó tanár javít rajta, illetve van esztétika és mûvészettörténet tantárgy, hát ez nagyon tanárfüggõ, a tanár egy mûvészettörténész, kicsit komolyabban veszi szerintem, mint kéne, szal kell egy kis affinitás a mûvészetek iránt, érdemes utánanézni 1-2 neves piktornak, költõnek, szobrásznak, de valahol ennek is megvan a maga szépsége . :)