Az általad low poly-nak mondott modell nekem jobban bejönne, csak el kéne rendezni a poligonokat rendesen.
Ne azért legyen pofás egy modell, mert 6 millió poligonból áll! Nem az a lényeg.
Teljesen felesleges megszerkeszteni egy sík lapot 200 poligonból, mikor egybõl is ugyanúgy meg lehet csinálni!
Nem utolsó szempont az sem, hogy valószínûleg be szeretnéd majd tenni valamilyen játékba, a géped pedig majd nem gyõzi számolgatni a poligonokat és az elsõ megmozdulásnál lefagy a game.
Írom még egyszer: csak oda tegyünk sok poligont ahova tényleg kell, vagyis ívekre, gömbölyû felületekre.
Ne érts félre, nem kioktatlak, csak szeretnék tanácsot adni, hogy ha nem muszáj, ne dolgozz feleslegesen!
Blueprint, igen. Ha van, az nagy segítség.
Úgy tûnik, nekem már csak a fényképek maradtak.
( valahogy mindig olyan szerkezetre kattanok rá amirõl nincs nyomat )