Tört szerver miben más? Abban hogy nem egy az egyben a másolata a jelenlegi szervereknek, sõt még az eredetinek sem. Szerinted a patch amit letöltesz az tartalmazza a szerver oldali változásokat is? Az hogy a legúj exe-t használod a tört szerverhez - amit nem tudom hogy egyátalán lehet-e - az csak azt jelenti, hogy egyik-másik ikon csicsamicsább lett, meg más lett pár vari effektje, esetleg ami eddig add-onként volt felrakva az bekerült az alapjátékba. A komoly változásoknak - pl új instanceknak, bg-knek, bossoknak - csak a grafikája van meg kliens oldalon, a mûködéséhez kell az 1.8.x-es szerver is. Az meg törtben nincs, mivel tört szerver gyakorlatilag egy lenyúlt beta, vagy inkább alfa állapotú szerver forráskód, erõsen beta állapotú világgal, amit ráadásul mindenki úgy módosít ahogy akar. Pl vannak területek amik abszolúte nincsenek kidolgozva, sõt tört szerveren még battleground sincs, mert az több hónappal az indulás után került bele a játékba. Arról nem is beszélek hogy pl szint nincs korlátozva, fejlõdés turbózott, a damage, XP számítás, egyéb súlyozások általában mind-mind eltúlzottak a tört szerverenként, és ez az ami miatt egy tört szerver 1 hét alatt unalmas lesz. Pl 10 szinttel magasabb mobokat simán le lehet verni, és akár több szintet is fejlõdhetsz egy-egy ilyen mob után. Ráadásul gondolkodni se kell, hiszen minden professiont felvehetsz, mivel 60-nál nincs lekorlátozva a szint így minden talentet megvehetsz, sõt van olyan törtszerver ahol X aranyat kapsz naponta csak úgy, hát ez szerintem elég lol, kihívásilag. Tudod wowot official szerveren nem az játszik, aki doomot is iddqd-vel med idkfa-val nyomta. Nekünk fontos a játék folyamatos súlyozása, az hogy igazi kihívások kerüljenek bele, az igazi pvp harc, stb.