K: "az h a harcrendszer szánalmas (elõrefelé varázsolok és a hátammögött lévõ disznót lövöm tûzlabdával amíg az amögöttem a levegõt kapkodja 3méterrel és folyamtosan sebez),"
V: Nagyon kevés olyan spell van, amit magad mögé tudsz castolni. Pl. egyetlen fire spell sem ilyen - ezt nyílván tört szerveren tapasztaltad.
K: "az a h az irányítás teljesen ellentétes a játék lényegével(minek wasd egy ilyen játékba? mégha lenne vmi szerepe a közlekedésen kívül h tudsz ugrani, oldalazni),"
V: Optionban be tudod állítani, hogy egérkattintással mozogj - bár én személy szerint én nem ismerek olyat, aki ezt logikusabbnak találná, mint a wasd-t. Az oldalazás nélkül pedig gyakorlatilag halottak a dagger rogueok. De castereknek is használható, ha instant spellekkel harcolnak.
K: "inkább megcsináltát volna olyannak mint a sima warcraft cssak részletesebb fejlõdésrendszerrel és persze a világgal,"
V: Úgy érted RTS-nek? Szerintem nem igazán érted az MMORPG-k koncepcióját.
K: "de ezek elszomorító tények ez nem szubjektív véleméyn ezt mindenki látja..."
V: Sok embernek nem tetszik a WoW, de ezeket az érveket eddig nem sok embertõl hallottam.
K: "nem rossz játék tényleg van benne munka és fantázia de súlyos hibák is..."
V: Hibák természetesen vannak benne, ahogy minden játékban, de én ezeket általában nem találom zavarónak - nyílván ez személyiségfüggõ is. Aki akar, az mindenben talál hibát.