WoWban mondjuk van szerepe a mozgásnak, de azért nem FPS. A különbözõ sebességû net kapcsolatok miatt szerintem valami minél inkább FPS lesz, annál bosszantóbb lesz hogy a két fél nem pont ugyanazt látja egy-egy harc alatt (pvp-re gondolok természetesen). WoWban így is simán elõfordul wowban hogy én úgy látom hogy 10 méterre van az illetõ egyik pillanatban másik pillanatban meg már meg is csapott, közelharc fegyverrel, ehhez nem is kell még nagyon durva lag sem.
Amúgy is elég gáz ez az MMORPG->MMOFPS átalakítás, mert szerintem már az alapokat is máshogy kellene felépíteni, ha valaki MMOFPS-t akar csinálni. FPSben eszméletlen nagy a szerepe annak, hogy a dolgok szinkronban történjenek. Míg MMORPG-ben elég pingrõl beszélni - mennyi a reakció ideje a szervernek - és amíg ez bizonyos érték alatt van addig nincs nagy gáz, ha sok akkor meg nincs mit tenni -, addig MMOFPSben már rendesen számolni és korrigálni kellene ezt a várható idõbeli eltérést, és meg kellene oldani hogy mondjuk a stabil 400msec ping közel olyan jó legyen mint a stabil 40msec ping. Így MMOFPSben nem csak ping idõrõl kell beszélni, hanem inkább ping szórásról (mennyire tér el egy átlagtól, amit a szerver feltételez az aktuális kapcsolatról, és amit próbál korrigálni). Szóval szerintem igazán jó MMOFPS-t az alapoktól kezdve lehet jól megírni, nem utólag beletúrva egybe. Ha egyátalán meg lehet írni.