Elnézést,hogy konkrétan nem válaszolok vissza senkinek,hanem igy naturban irok.
Az én véleményem a kialakult eszmecseréhez a következõ:
Tény hogy europában a ZF/Voith váltók terjedtek el,de az is igaz,hogy Amerikában az Allison váltok terjedtek el.Én nem mondanám egyikre se hogy rossz.De ha már szóba került az Ikarus és BKV,azt se felejtsük el,hogy a PRAGA tipusú automata váltók hány év szolgálatot teljesítettek.Én pécsen utaztam még olyan 260-sal amibe az õs 2 fokozatú prága váltó volt.Az hogy melyikkel mennyi gond van,attol is függ milyen álapotban van a motor,adagoló,stb,ja igen és hogy használják a soförök.Én szerintem a Credo fõegységei nagyon jók,ahhoz a konstrukcióhoz!Mert lehet egy más fajta buszba nem lenne jó.Én Credo összes termékében a hely hiányt látom.Jó nincsenek olyan nagy kerékjárati ivek,de attól még helyet nem nyertek,mert maga a váz,meg karcsubb.A 412-eseknek meg egyertélmû gyermekbetegségei vannak,sajnos ebbe az eladási adatok is közre játszanak.