Ez csak egy példa. De ha konkrétan nem viszed ki a busz, mert nem felel meg az elõírásoknak, akkor megkérdik, hogy hogyan lehet, hogy nap-mint nap veled van a gond. Miért csak Te nem viszed ki a buszokat? Egy fecske nem csinál nyarat, mint már mondottam. És van rá esély, hogy megszórnak a jövõ havi beosztásban beugróval és/vagy garázstartalékal (amit nem sok ember szeret) és ha úgy van, még a csuklós vonalról is levesznek, hogy annyival is kevesebbet vigyél haza hó elején. Idõsebb kolégák emlékeznek még rá, hogy egykor még a végállomások is tele voltak alkatrésszel. Ezzel szemben most siralmasak az állapotok. De ami a BKV-nál zajlik, az megy az egész országban. Nincs elszámoltatás, számonkérés, csak szabadrablás, mert engedjük. Mostanában a nyugdíjkorkedvezmény a leginkább felkapott téma. Pedig ennél sokkal súlyosabb a helyzet. Ha a BKV buszviszonylatait (mert csak azoknál lehet jó pénz zsebre tenni) átjátsszák a Nógrád volán és a VT Transman kezére, megszûnik a szakszervezet. És annyi fizetésemelést kapunk amennyit adnak. Ha ugrálsz kibasznak. Ha pedig még kissebb alvállalkozóknak adják tovább, akkor még inkább igaz lesz. És a szakszervezetek egykori szétrombolása újabb fejezethez ér. Nem azért lesz gazdaságos egy BKV mert lecseréljük a vezetõt 20.000.000-ért, hanem mert irgalmatlan pénzeket fognak visszatartani a bérfejlesztések kárára. Az utasok szempontjából ez elsõ látásra jól hangzik. Új busz, tisztaság. Viszont az eddig is elég szánalmas szellemi színvonal a buszvezetõknél még "érdekesebb" lesz, mivel 2/3-ad ennyi pénzért nem fog épelméjû ember dolgozni egy maszeknak aki késik a fizetéssel, nem ad cafetteriát, sem semmit. Énekeljünk, tapsoljunk, és bátran tegyük fel a gyerekünket arra a buszra. Az útvonalról meg inkább az ügyfélszolgálatot kérdezzük meg hacsak nem tudunk üzbégül.