Szerintem meg semmi köze a gyártásnak ehhez. Ma figyeltem kifelé a 412esembõl és sorra vitték be kiolvasztania garázsba a 260/280-asokat. Amelyik buszt nálunk egy ember nevére írják annak sokkal jobb az állapota. Amit nem írnak senki nevére annál soxor az egetrengetõ hibákat is lusták beírni a buszvezetõk a mûszaki kõnyvbe. Újonnan mindegyik jó volt a 200 as és a 400 as széria is. A kérdés az, hogy ki és hogy használja. Nálunk pl a hegyekre dombokra nem tud ugyebár felmenni a 412-es mert alacsony padlószintû. Így a 260 és a 415-ösöket pedig soxor küldik ilyen helyre ezért elengedhetetlen a kifogástalan fék és motor teljesítmény. Tehát sokkal több jó állapotú 260/415-ös rohangál arányaiba véve mint 412. Ezért az általános nézet az az, hogy a 412-esek szarok. Nálunk legalábbis.