Nekem az igényeimet kielégíti. Mondjuk a 2 prototípus közül a 2. lett a nevemre íratva amit elfelejtettek visszaküldeni átalakításra a tesztidõszak után. Így a fûtés a 415-öshöz hasonlóan fektetve a lábam közé fújja a meleg levegõt. A többinél már felállítva az oldalablak felé fújja a levegõt. Így az ülés hátrébb kerülhetett és nem zavaró annyira mint az enyémben. Az enyémre nem volt elegendõ idõ a bekábelezésre így a cég csinálta. Mely munka azért finoman szólva is hagy maga után némi kívánnivalót. A többi leszállítására is olyan kevés idõt hagytak, hogy elfelejtették beletenni a legtöbb hõ- és vízszigetelést. (3 leégett busz... nc.) A fejem fölül csorog a víz a nyakamba a fok-gyem-en keresztül. A váz már 3 éves korában el kezdett repedezni szinte az összesnél az ablakok sarkaiban. A többi hibára nem tudom azt mondani, hogy nem a cég "profitorientáltsága" miatt olyan amilyen. A szintezõk ennyi idõs korukra mindegyiknél problémát okozott. Nagyon sok az elektromos hiba. Az ajtó becsípõdésgátlói minimális ideig üzemeltek. Csak nyûg volt a cég számára. A volvóknál is hasonló helyzet volt a terheléstiltással. De azért elgondolkodtató, hogy az Ikarus tönkretételében is szerepet játszó Volvo a terhelésgátlókat kiszerelte a garanciát viszont meghagyta. Ezen a cégen keresztül akkor lehet a legtöbb (önkormányzati/állami) pénzt elsíbolni ha a buszok szarok és minden más minimális költséggel vannak fenntartva.
Szóval a 412 tetszik, de a 415-ben nagyobb a fülke és rendesen kilátni belõle. Abban viszont nem állítható a kormány ami azért napi 9 óra munkánál már zavaró. Szóval vannak olyan dolgok amiket még fejleszteni kellett volna vagy más megoldást alkalmazni.