Ne hagyjuk figyelmen kivül milyen alvázakra épít a Nabi!
Amiket én látok az mind Scania alvázas.
Igen,az is egy megoldás,hogy mindent mûanyagból építenek,én tartósságában nem vagyok egészen biztos,de ezt a gyár jobban tudja.
Nem a Nabi az egyetlen aki szállít Észak Amerikába,meg különben a Nabi amcsi cég,jó hogy szállít oda is.
Ezt nem értem "Egy 3X50 db-os megrendelés esetén nem tudunk masszívabb futómûfelépítést csinálni?! "A nagy buszgyáraknak" :)"
A futómüveket a gyár készíti,de az nem azt jelenti,hogy azzal bmilyen uton el lehet menni.Ez az alacsony padló,illetve sik padlós busz átka,hogy minimális a rugó út,éppen ezért,nem igazán alkalmas pl:a pestiuatk nagyrészére.Bár erre a BKV-nak is rá kellet volna jönni,mielött dönt a tender gyöztesét megválasztják.
Bmilyen autót szét lehet hajtani nem 100 000km alatt,hanem akár fele annyi idõ alatt is.Karbantartás,vezetési stilus függvénye.
Téyn személyautóba a japánok tudják a legjobbat felmutatni!