Értem, köszi. (Tehát akkor konkrétan 02-63 is váztörés miatt áll a garázsban? Bár akkor miért hiányzik a motorja? :) ) Ja még egy, 10-30-ról tudsz valamit, mert azt is régen láttam?!
Azért hozzáteszem, nem csak az utak felelõsek a 412-esek váztöréseiért (az Ikarus házatályán is lehet keresni a problémákat; a kigyulladások egyik oka is konstrukciós hiba volt, a másik meg a faxa karban(nem)tartás)...
Na igen, az örök "nincs" pénz duma. :(( Bár felújítás nélkül nem tudom meddig fogják kihúzni a buszok (fõleg a 415/435 széria). A régi, '87-88-as 415-ösöket már 2000-ben kellett volna selejtezni (ez volt az eredeti terv), ahhoz képest még mindig futnak, nagy részük ráadásul felújítatlan ezeknek is. A 260-asoknál is sajnálom, hogy nincs több zöld kapaszkodós felújítás. :( Pedig azok milyen szépek (gondolok itt a fehérvári felújításúakra).