Igen, nyomtuk mi is CoD-tól Halóig mindent (haló mint coop ... nevet a májam, az egy semmi sz.r) ... hát k.rvára nem építi a csapatot. Sõt, Moháztunk is nagycsapatosan, meg SW:BF az se.
Ezek mind arról szólnak, hogy magányos hõsök rohangálnak hülyegyerekek módjára, mennek ölni. Az ilyenek a fronton is 5 mp alatt hullanak el.
Ha már moha, ez különösen jó példa. Volt ott pár szép nagy 20-30 fõs csatánk.
Ahogy szokás, páran mennek egymás után, de nem együtt, mindenki rambózik és elhasal.
Mi viszont összeszokott csapat voltunk, 5-6-an mentünk együtt, ahogy kell.
Senki sem rohan elõre, elsõ ajtó nyit, második be gránát, harmadik takarít bent, 4-5 hátvéd (nyílt terepen meg taktikai elõrevonulás).
És bár akkor telepítettük elsõnek(!), mégis alaposan vertük a profi minden pályát ismerõket.
És amit te nem értesz, hogy ezek a játékok nem KÉNYSZERÍTIK rá a csapatmunkára az embereket. Mi így csináltuk, mert mi coopba nõttünk fel ... más senki sem.
A Borderlands ezért is tényleges coop.
Ott nincs sok esélyed, ha egyedül elindulsz, hogy te majd mekkorákat hentelsz ... mert nem fogsz.
Ketten mentek, akkor a game is min 2x nehezebb ... 4-en meg >4x.
Akiket egyedüli játéknál kinyírtál volna, azt ha 4-en mentek min 4-6x erõsebben jönnek, így egyedül semmi esélyed ellenük (lõszert is beosszuk, kinek mi kell azt szedi fel, extrákat mint gyógyítás, ammo regen is ... a saját kárunkra erõsítjük a csapatot).
Mert mi nem szoktunk ám meghalni benne.
A coop rts-eket meg gondolom hírbõl se ismered.
Generals Zero:Hour? 3-an 5 db egy csapatba lévõ maxi erõsségû gép ellen?
Szabály: Ha valakit levertek, vesztettetek.
Ott sem nyomhatod úgy, hogy te bevéded magad és kész, védeni kell a többieket is, csak így élhetitek túl mind.
Na ez a coop picinyem.
Nem az együtt rohanunk az ellenfél felé keresztbe, kasul, agyatlanul.