Hé Én nem mondtam hogy jobb, csak azt hogy kb Én is ilyeneket csinálok linux alatt csak más eszközökkel. Nemde?
"(nem, a titkosított jelszó küldés kutyagumit sem ér ilyen környezetben)"
Ok. ezt értem, bár azt nem hogy miért lenne csak win függõ..de ebben nem vagyok otthon, tehát tõlem akár az is lehet.
"Bizony a linuxot is idõrõl idõre frissíteni kell, ilyenkor nem mindegy, hogy egy komponensed van aminek csak önmagával kell mûködnie és minden funkcióját a komponenst iró cég tesztelhette"
Igen, de az sem mindegy hogy egy évben csak kettõt kérdezhetek vagy amennyi nekem tetszik. Számomra mindegy ki teszteli ha a komponens jó. Illetve akkor is érdektelen ha rossz, de nem használom (ki az adott funkciót/komponenst). Azért mondjuk arra befizetnék hogy az MS hány gyártót ismer el azok közül amelyek idehazai piacra programoznak külön a magyar igények és törvények szerint.
"Mert én inkább a programba nyúlnék egy debugerrel, nem az oprendszerbe" Ebben van valami, csakhogy a kolléga (nem Én) éppenséggel egy triviális jogosultsági kiosztást szeretett volna eszközölni..ami így eléggé meghiúsult.
"az nem egy általános eszköz, azt nem lehet csak úgy" tehát hw! és az MS nem a kisujjából szopta hozzá a supportot, IGAZ? Nem a Bill bácsi fejében villant a szikra ami az adott eszköz támogatásához kell, hanem nyomtak nékik némi doksit is a jóemberek.
"felbecsülhetetlen értékû enterprise passwordnek a hálón utaznia"
lol...és ha van más út is akkor miért is?
#103 Igen, ez helytálló. Feltételezem hogy itt a disztributor (akármilyen rendszerre is fejlezst) tudja mit csinál és nekem (mint helyi adminnak) már "nem sok dolgom van vele", mert Õk kész megoldást szállítanak. Ez esetben valóban a backup/restora, illetve a helpdesk opciók maradnak a "házon belül".