Rendben szamoljunk picit. GT4 autonkent kb 5k poly. Ez 8 autonal 40k poly. A tajra szamoljunk framenkent kb 100k poly. Ez 60 fps eseten kijon 9-12M poly/sec effektezve aliezolva minden. Kb ez ami tenylegesen kijon ps2 csoven. Tiszteletremelto teljesitmeny. Kicsit rontja a kepet, hogy a gep max 30%-a kerul kiaknazasra. Es mint ismert a renderelt kepek 640*480-ban vannak 1080i eseten is es progressziv 480i-nel is. Nezzuk xbox360-at. 100k poly/auto. Ez 8 autonal 800k poly
a taj es az emberek (amik tenylgesen a vilagon elsokent 3d-ek)
kb 1M poly. Ez 30 fps eseten 60M poly/sec. Ha figyelembe vesszuk, hogy a gep kepes nativ 720p-ben szamolni ami 1280*720 ami cirka 3x nagyobb a 640*480-nal. Tehat egyszer volt 60M poly ami 6x nagyobb a ps2 legjobb teljesitmenyenel aztan ott van meg a 3x nagyobb felbontas az mar 18x nagyobb teljesitmeny es azt mondjak, hogy kb 30% kihasznaltsaggal megy a gep a jelenlegi jatekokkal. Legyen mondjuk 60% amit ki tudnak hozni belole par ev alatt. Akkor azt kapjuk hogy az xbox360 36x nagyobb teljesitmenyre kepes egy ps2-nel. Namost akkor dontse el mindenki maga, hogy ez nextgen vagy nem. Azert azt nem szabad elfelejteni, hogy brutalis kepi javulashoz a HD kivul irtozatos teljesitmenynovekedesre lenne szukseg. Nem egy nagysagrenddel hanem legalabb 2 vagy 3-al. Arrol egyelore csak almodni lehet.