Erre csak azt tudom példaként felhozni, hogy BP legforgalmasabb buszjárata a 7-es vonalcsoport.(7,7a (anno)p7,p173,73,stb) Olyan nagy a forgalom a Rákóczi úton, hogy 1 garázs nem is tudná kiszolgálni a vonalakat. Ezért az 5 BP-i garázsból több is szolgáltat buszokat azokra a vonalakra. Az Erzsébet-híd és a Keleti Pu között több helyen alkalmaznak Buszsávot a közlekedésiek. A kreszbõl megtudhatjuk, hogy kik vehetik igénybe. Így a menetrend szerint közlekedõ buszok, megkülönböztetõ jelzéseit használó jármû, utast szállító taxi, halottaskocsi, stb. Szerintetek a városban biciklizõk hány %-a használja a buszsávokat? Döbbenetes dolog, hogy ma magyarországon egy menetrend szerinti busznak át kell mennie a busz-sáv melleti sávba mert a taknyos biciklis futár még csak a kreszt sem ismeri. Persze a bicikli elõzésénél figyelembe kell venni az "elõzni egy nyomon haladó jarmûvet" c tételt. Azért vicc, hogy a piros 7-esnek kell bekönyörögnie magát egy másik sávba mert a cangás fél bemenni a másik sávba. A másik eset ha rááll a terelõvonalra. Se jobbról se balról. Az a frankó.