Tényleg meg kéne érteni, hogy nem kötelessége a buszvezetõnek megvárni a rohanó (feltételezhetõen) utast. Ha megvár akkor köszönd meg szépen. Ha nem akkor meg jusson eszedbe, hogy a munkáját végzi. Fõnökei vannak akik igen szigorú (érthetõ okokból) szabályok közé korlátozták. Had ne kelljen elmesélnem, hogy egy utas megvárása milyen láncreakciót indít(hat) el. Senkinek nem érdeke, hogy egy utas megvárásából késések keletkezzenek. Ugyanis ha túl sok a késés akkor "átfordítják" az egész csoportot. Vagyis az egyik végállomáson késleltetve indítják a buszokat olyannyira, hogy a végén 1 kanyar kimaradásával mindenki a munkalapján megjelölt idõben indulhasson. Ezt az utasok onnan veszik észre, hogy 1-1,5 órán keresztül nem 10, hanem 15-20 percenként inulnak a buszok. Sok a busz a végállomásokon és bõven van ideje kiszállni a vezetõknek wc-zni. Viszont különbözõen reagálnak egyes vonalak a forgalmi késésekre. Ha a csoport törzstagjai szeretik nyomni a pedált akkor pörgõs sokat késõ (nem járatkimaradó!!!) vonal lesz belõle. Ha viszont üzemanyagmegtakarításra és nyugodt biztonságos vonalra vágyik a csoport többsége akkor széthúzzák a menetidõt. Így lett pl az 5-ös vonalon 20p helyett 26p a menetidõ csúcsban. Meg is kapta a "nyugdíjasvonal" becenevet. És, hogy mindenki tisztábban lásson: A BKV buszvezetõknek nem késni hanem sietni tilos! Tehát ha 26 perc van megadva akkor az nem "ami kifér a csövön" mert az utolsó megálló(k)ban lekésik a buszt. Késni viszont megfelelõ indokkal (forgalmi helyzet) bármennyit lehet. A rendszerezésrõl pedig a központ kezeskedik. A buszvezetõ csak egy újjhegy a kézen. Alkalmazottak akik utasításokat hajtanak végre. De a felelõsség akkor is az övék. Kicsit, hülyén jön ki de a döntõ kérdésekben a buszvezetõ dönt nem a diszpécser vagy Aba Botond. Hiszen senkit nem lehet belekényszeríteni egy forgalmi helyzetbe. A buszért és az emberek épségéért Õ felel.