az 5-ös ponta is igaz az elõzõ hozzászólásom. A hatos pontnál ismét csak azt tudom, hongsúlyozni hogy ha nem muszály ne fussunk a busz után (én se szoktam) mivel a megálló felé szaladó ember nem számít utasnak. Ezt a szabályt lehet nehéz megérteni de kicsit átgondolva a dolgot elég nehéz lenne szabályozni, hogy mi az a távolság ahol még utasnak számít a szaladó ember és mi nem az. Bár a szabályba loptak némi utalást arra, hogy a buszmegálló területe a farkasfog szerû felfestés területe. Ezt jogosítvánnyal rendelkezõk tudják, hogy a megálló elõtt 15 méter a megálló után pedig 5 méter. De ezt elég nehéz elvárni a kolegától, hogy lássa a tükrökbõl. Ezért védekezhetnek nyugodtan úgy esetleges számonkérésnél, hogy ha a megállóban volt akkor utas. Ha ott volt akkor vol ideje felszállni. Ha elfogytak az emberek akkor cseg és csuk. Cseng-nél már tilos felszállni. Innentõl kezdve igazából tehet egy szivességet az utas (jelölt). A gyakorlat azt mutatja, hogy ha megvártak az azért volt mert volt bõven ideje a buszvezetõnek a végállomásra érésig. Lássuk be Õ is ember, szükségletei vannak. Ha tud leér idõben. Én meg azt mondom senki nem lehet olyan önzõ, hogy ha elkésett a munkahelyrõl akkor mindenki más szemét mert nem tudta behozni az idõt. És direkt mondom, hogy önzõ mert sokszor egy utas megvárásán múli a lámpa elérése. A lámpa elérésén múlik, hogy a következõ megállóban mennyien várnak. És már el is indult a láncreakció. Hát egy utas csak ne legyen önzõ!