A 8-as ponthoz is fûznék valamit hiszen általános gont a garázsmenet táblák megléte. Fok-gyem-es buszoknál ez ugye nem jelent problémát. De érdekes dolog megfigyelni, hogy amikor a buszvezetõnek megadott idõre "kell" beérnie a garázsba akkor tuti, hogy kifogy az utjába esõ megállók mindegyikében egy-egy olyan utast aki meg se nézi, hogy mire száll fel. Ha azon a vonalon lovaskocsival hordanák az utasokat akkor mindegyik lovaskocsira felszállna. Természetesen elõfordul, hogy már az elsõ kanyarnál rájön az illetõ, hogy elcseszett valamit és megy elõre kunyerálni, hogy engedjék le. Pedig mindenki tudja, hogy nem tehetik meg a vezetõk. Azért van a megállókhoz kötve a fel-és leszállás mert azok a bkv tulajdonai(javarészt). Innentõl kezdve minél öregebb az eltévedt illetõ annál kevésbé akarja a buszvezetõ leengedni hiszen öregeknél magasabb a rizikó, hogy elesik vagy bármi leszállás közben. Míg egy iskolásnak eszébe nem jutna feljelenteni hasonló esetben a "jótevõt" addig idõsebbeknél volt már rá példa. Sõt kolegák közt is tudok egy esetrõl. Láthatjuk reggelente ahogy sok buszvezetõ a garázs közelében leteszi a kolegáit megállón kívül. Ez ellen is van nálunk jó javaslat. Hiába jelentenek fel minket érte egy egyszerû mondattal kivédhetjük azt: Elmozdult a külsõ tükör és kiszálltam beállítani. Mindenki tudja, hogy kamu az egész de mivel nem vagyok köteles minden tükörállításról tanút szerezni ezért bármikor eljátszhatom mivel nem közlekedhetek tovább elállítódott tükrökkel.