Sniper-modul kell az antianyagpuskához: 1,6s helyett, 1,2s, azaz a "sima" célzott lövéshez szükséges lesz a "precíz lövés" idõigénye is, egy "25-szintes" kiképzést kapott emberünknél, a legjobb kiegészítõkkel felszerelt fegyverrel!
A Marine-modul meg a gatling-kezelésen és a kapáslövésekkel operálókon segít, valamint ad még kitérés- és sebzéselnyelési-bónuszt is - 'major gunman' képzés meglétét igénylõ kiegészítõ.
Az antianyagpuskánál életbevágóan fontos a DPS, vagyis a lõ-sebességének a növelése, így nála mindenképp a mesterlövész-kiegészítõ a nyerõ választás (major sniper képzés + felszerelt lõelemképzõs-scope és precíz lövés (230 helyett 368-t sebez a fegyver így - a jobbik gyorsítóval a csõvégen - , erre jönnek rá a kritikus sebzésbónuszok...) használata esetében!!!), mert csak ezáltal mutathatja meg minden "szépségét" a távharcnak: az addigi visítva és szitkozódva való menekülést felváltja az ipari méretû szörny-hentelés. Na, az eddig való eljutásról és az eközbeni túlélésrõl szól ez a játék... :D
A 3 páncélkiegészítõ felrakásának a sorrendje: alulra a stabilizátor, majd középre a modul és a legvégén, felülre a pajzs (szörnyikék ellen; ha másra megyünk, akkor ide az elektromágneses képalkotó és egyéb pofás dolgok kerülhetnek - a célzásrásegítõk a 20.+ szintû embereinknél már alig-alig hatnak, így náluk felejtõsek, azok csak az "újoncoknak" kellenek).
Ruhából/páncélból - és ezekhez kiegészítõkbõl - , fegyverbõl maximum 7 db kell, mert egyszerre legfeljebb ennyi emberünk lehet a csatamezõn, az ezen felüli mennyiség már a gyártási idõ pazarlása.