Az aftermath-al rég játszottam már nem nagyon emlékszem, de azt tudom hogy végignyomtam és mindig hardon szoktam játszani. Az aftershockot most nyomom végig szintén hardon, modokkal már kicsit játszhatóbb.
A nehézsgi fokozat annyit állít, hogy te kicsit többet/kevesebbet sebzel, enemy sebzése, fejlesztési idõ hossza, stb. Eddig így volt és csodálnám ha ez változna. Nos, ez így önmagába nem sokat ér, az ai-n kéne változtatni.
Az aftershockban is a falat kaparom mert 5 óránként jön egy mission és direkt el van húzva a fejlesztés(laputa csak 1 laborral rendelkezik). Na ezért nem impossible szinten nyomom, ott még tovább tartana és már rég unom de szeretném befejezni. Az már csak slusszpoén hogy följutok a wargot hajóra, elsõ szektort lenyírom, a következõben pedig meglepõ módon pár emberem ott áll pucéran kezükben egy reticulian blasterrel. Bugos szar, imádkozzunk hogy ez használható legyen ebbõl a szempontból.