Azt nem mondom, hogy simán, de elindult még tegnap este...
YASU + a telepítéskor feltett parancsikonnal kb 20 próbálkozásból 19 szer 1000-es kóddal elszáll-backup helyett az eredeti cd kell-, de egyszercsak elindul. :)
Néhány infó és taktika az elejére, ha már megy:
Dél körül tilos támadni, mert a nap azonnal tönkreteszi az ûrruhát a sugárzás miatt.
Éjjel nagyon sötét van, alig látni valamit :) Lehetõleg alkonyatra, vagy pirkadatra kell idõzíteni a taktikai küldetéseket.
Reticulanok:
Azonnal délnek kel indulni a kezdéskor a terjeszkedéssel, mert a Retik itt nem ellenségek, hanem szövetséges egységek, és délen van a bázisuk. Ezzel párhuzamosan az északi olajkutat kell kiépíteni a technikusokkal, mert rövidesen felajánlanak fegyvereket is cserébe egy kis olajért, ha ez sikeres akkor két Reti csatlakozik a csapathoz egy katona/tudós és egy katona. A retik az AS psycho egységekeiknek felelnek. Ezen a ponton Utét már célszerû kinyírni és helyette két új aliennel nyomulni :)) A retiktõl a diplomáciai képernyõn felszerelést is lehet kérni, persze õk is kérnek cserébe valamit.
A beastmanek nagyon dúrvák! :) Egy bázisvédelemnél egyenlõre esélyem sincs, mert nagyon sokan vannak és hihetetlen szívósak. Egyenlõre 2-bõl 2 bázistámadást a beastmanek nyertek. :) azaz inkább visszatöltöttem és odaadtam a bázist, mint hogy embereket veszítsek... A lézer alig sebzi õket normál fokozaton de a psicho fegyverek nagyon jók ellenük. Csak a vezérrel van baj mert az immunis a psicho-s cuccokra...
Az 1. Bug amit észrevettem szinte már cheat!:
A psicho fegyvereket is sebsésnek veszi a statisztika és XP számítás során. Aminek végtelen XP az eredménye, mert a kábult ellenséget tovább lehet támadni a psicho fegyverekkel annak érdekében, hogy végig kidõlve maradjon. Ez az statisztika-képernyõn kb 15-20 ezer HP sebzésnek veszi, ami rengeteg szintlépést eredményez. Remélem egy patch ezt majd javítja.