Szerintem azt nem árt tudnia, hogy az adott nyelven van-e print parancs. Vagy hogy van-e benne pixelrajzoló, mert mindenben az sincs. Pl Flash tud (rajzolt) perpixel maskot izombból, C++ nem tudja ezeket. Viszont Flash pixelt nem tud rajzolni, C++ meg azt tud. Tehát ha valaki mondjuk csak az egyik nyelvet ismeri annyira, hogy tudja mi van benne, és mi mivel jár, akkor a másik nyelvben folyó fejlesztésnek nem lehet jó gazdája. Persze a kulcsszavakat meg a szintaktikát nem kell tudni, de azt fejlesztõnek se kell mind tudnia, ott a help meg az egyéb segédeszközök erre.
#8 meg respect, csak a helyzet az, hogy ez ritkán van így. Általában már a középvezetõk, tehát akik 1-1 projectet visznek se értenek ahhoz, amit a beosztottaik csinálnak, és nem azért mert nincs tehetséges beosztott akit elõ lehetne léptetni. Van jópár multinál dolgozó ismerõsöm, volt aki már középsuliban, fõsulin/egyetemen is elég gyenge volt (országos 2., stb), és olyan okos fõnöke van, hogy azt sem tudja mi a különbség a cégnél használatos driver build meg az UI build beállítások között, pedig régebben van ott nála. Én is dolgoztam nagyobb cégnél, volt elõtte pár országos elsõ helyezésem programozásból, és 2 év után világosan látszott, hogy ha a fõnököm még el is ütné a villamos, akkor se én kerülnék a helyére (nem azért mert lett volna nálam jobb:-) Ezért is lettem utána a magam ura, így legalább nem élõsködik más a munkámon.