A Volkswagen 2008-ig több új modellel jelentkezik: ráncfelvarrja a Golfot, elõáll az új Beetle-lel, s utolsó lépésként crossoveresíti a Phaetont.
Arról már korábban beszámoltunk, hogy a VW feltámasztaná a legendás sportkupét, a Sciroccót, de az új márkafõnök, Wolfgang Bernhard több egyéb változtatást is tervez 2008-ig. Tokióban bemutatkozik a Polo GTI-változata, de a VW kiállít egy "háromliteres" tanulmányt is: a Polo Ecóba 1,4 literes TDI-motor került, amely a módosított aerodinamikának (speciális kötények, legömbölyített élek, stb.) hála beéri 3,6 liter gázolajjal száz kilométerenként. Példakép az Astra Eco, a bevezetés tervezett idõpontja 2006.
A Polo jelenlegi formájában 2008-ig marad, akkor érkezik a változatlan alapra épített utód. Hogy a kétajtós Foxnak ne teremtsenek belsõ konkurenciát, az új Polo valószínûleg csak ötajtós változatban készül majd, de a tervek még módosulhatnak. 2006-ban offroadosított, elsõ kerekes változatban mutatkozik be a Golf, a Polo és a Fox, utóbbit Brazíliában már árulják. A VW hibrid álmokat is szöveget, az elsõ elektromos és benzinmotorral szerelt Jetta 2007-ben az Egyesült Államokban debütálhat.
Murat Günak fõtervezõ vezetésével a wolfsburgiak nagyban dolgoznak a retroautó Beetle utódján, amely 2007-ben kerülhet a kereskedésekbe. Készül majd nyitott változat is, az alap állítólag a Detroiti Autószalonon bemutatott Ragster tanulmány.
Ugyanerre az esztendõre tervezi a VW a Golf ráncfelvarrását, az új dizájn a jelenlegi Jettát idézi majd: több króm, markánsabb hûtõrács, összekötve a belsõ tér finomításával és a futómû újrahangolásával.
2007 végén újulhat meg az egyterû Sharan is, amely a jövõben nem a Forddal együttmûködve, hanem a Passat alapjára épülne.
2008 a piacilag félresikerült Phaeton éve lesz, a VW az utódot nem limuzinnak álmodta meg. Az Audi-technika marad, a motorokat hosszában építik majd be, de nem a hagyományos négyajtós konstrukcióba: az új Phaeton a crossover szegmenset veszi célba, formája egyértelmûen a SUV-okra emlékeztet.