- a diablo 1 jobb volt... grafikailag is (ez ugyan nem izometrikus de úgy talán jobb lenne)
- a 'játékmenet' annyi hogy ölöd a szörnyeket mert játékost talán csak arénában tudsz kihívni (ha elérsz egy szintet és van éppen más játékos is éppen ott)
- bármikor abba lehet hagyni (ez mondjuk tegnap nekem jól jött) mert elvileg 2-3 perc alatt vissza lehet találni oda ahol voltál
- 2 faj (ember, elf (elfet nem így hívják ugyan) ) 2 kasztja (ember: harcos, 'red wizard'; elf: íjász, 'blue wizard') közül lehet választani (én elf varázslót választottam)
- kezdéskor vagy mázlim volt vagy pechem, mert nem a kapun mentem kifele hanem találtam egy teleportot ami elvitt a 'központi' városba (egy utca az egész). Ezt onnan ismerni fel, hogy mindegyik kasztnak van kereskedõje meg még valamilyen NPC-je (meg a szörnyek ugye nem a kezdõ karakter szintjén mozognak)
- az enemy színes, piros szörnyet egyedül nem biztos, hogy sikerül leverni. A helységbe nem tudnak bejönni, itt meg mindjárt a kapun túl gyülekeznek. Mivel 1 szörnyet többen is verhetnek így itt aránylag könnyû volt szintet lépni (csak unalmas) mivel elég sokan voltunk. Ha eltalálsz egy szörnyet azért is jár XP (99.99% alakban számolja a prg.). Szintenként kapsz 10 pontot amit sokfele eloszthatsz (str., dex., stb) (meg növekszik a max. HP és max. mana is). A skilleket az elõírt tulajdonságok (vagy talán elõzõ skill használatától is függhet) elérésekor megkapod. Felrakott pontokból visszaszedni nem nagyon lehet, én találtam vmi gombát, az 6 pontot enged visszavenni...
- nálam a bal alsó sarokban 3 slot figyelt, az elsõben a támadás (bal klikk) a következõben a kritikus ütés (ez sokáig üres volt) amit a gép ad idõnként és a 3. slotban a varázslat (jobb klikk)
- van egy mini-map, amin eddig nem sikerült tájékozódnom. Fixen áll, aránylag lassan változik és fogalmam sincs, hogy milyen irányba (égtáj) haladok. Ez mondjuk csapat esetén nem mindegy
- csapatba érdemes szervezõdni, jobban jön az XP (ha mini-map távolságon belül vagytok)... amúgy max. 7 fõ egy csapat
- ha találkoztok nõvérkével (nurse) célszerû vele beszélni, õ lesz a respawn (újjászületés) helye. Mivel a levert HP és elfogyott mana nagyon lassan tölt vissza ezért idõnként (ha közel van a nõvér) célszerûbb simán meghalni
- az ellent egyszerûbb leverni mint a dobott holmit felszedni (a fehéret felveheted, a pirosat csak egy idõ után amikor fehér lesz)
- az enemy adott helyen (sztem megölésétõl számított idõn belül) újjáéled. Nincs nagy agro, de ha rossz helyen állsz vagy nekimész (pláne megtámadod) akkor támadnak. Amit eddig nem vettem észre, hogy mennyi az ellenség HP-ja ezért gyakran levertek
- Koreaiaknak már van guild-je is, KOREAFarming vagy valami hasonló (nem kitaláltam, néztem miért van 2 soros neve és idõvel rájöttem). Egyelõre nincs pálcika írásuk (viszont az lv80-as karakter sztem keleti karakter lehet)
- a chat ablakban mindenkit egyszerre 'hallani', de van whisper meg party ablak is (én mondjuk nem jöttem rá, hogyan kell váltani de másnak sikerült). A játékot ablakban futtatva az írást én nem tudtam elolvasni
- állítólag a játékban van DM is és az észt is osztja de ez nem biztos (a neve nem volt megkülönböztetve tehát lehetett egyszerû játékos is)
- néha sötétedik meg világosodik (gondolom napszak változása akar lenni) de elsõ alkalommal megijedtem, hogy elromlott a monitorom...
- eddig összesen 5 'trainer' küldetést találtam, egyet tudtam eddig megközelíteni (x,y koordináta alapján). Ott a feladat az ugrálás gyakorlása lenne, egy 'domb' tetejére kellene feljutni... nekem megmarad kihívásnak :)